Vessuri, H. M. C. (comp.) (1995), La Academia va al Mercado. Relaciones de científicos académicos con clientes externos, Caracas, Venezuela: Fondo Editorial FINTEC, 378 pp.

Authors

  • Jorge G. Tezón CONICET

DOI:

https://doi.org/10.48160/18517072re5.682

Keywords:

academia, market, external clients

Abstract

Book review: Vessuri, H. M. C. (comp.) (1995), La Academia va al Mercado. Relaciones de científicos académicos con clientes externos, Caracas, Venezuela: Fondo Editorial FINTEC, 378 pp.

References

Vessuri, H. M. C. (comp.) (1995), La Academia va al Mercado. Relaciones de científicos académicos con clientes externos, Caracas, Venezuela: Fondo Editorial FINTEC, 378 pp.

Published

1995-12-15

How to Cite

Tezón, J. G. (1995). Vessuri, H. M. C. (comp.) (1995), La Academia va al Mercado. Relaciones de científicos académicos con clientes externos, Caracas, Venezuela: Fondo Editorial FINTEC, 378 pp. Redes. Journal of Social Studies of Science and Technology, 2(5), 203–208. https://doi.org/10.48160/18517072re5.682

Issue

Section

Reports

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.